Freecom Hard Drive 3.5" HВ XS 1.5TB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Freecom Hard Drive 3.5" HВ XS 1.5TB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Dachtslimtezijn 21-12-2011

USB losgelaten, kon niet meer bij data. Freecom service centre heeft hem gerepareerd, nu kan ik weer bij mijn data !

Dachtslimtezijn 02-09-2011

contact USB-aansluiting losgelaten van de harde schijf waardoor ik niet meer bij mijn data kom en de computer mijn harde schijf niet meer herkent. En dat is al de 2e keer met de 1,5 TB van Freecom XXS. De eerste keer ook alle data weg, mocht bij Dixon's een nieuwe hebben bij teruggave kapotte externe hared schijf van Freecom. Nu is hij dus weer stuk. Ik heb er geen goed woord voor over

lcdk 12-11-2010

Vooral een pluim voor de service van Freecom.
Aardig, beleefd te woord gestaan.
Ter zake doende hulp geboden.
Mijn externe harde schijf functioneerde niet goed.
Op aandringen van een computerleraar heb ik gebeld met de help-desk.
Mijn harde schijf deed het gewoon niet.
De medewerker stuurde me gelijk een formulier toe.
Gratis opsturen van de externe harde schijf en binnen een week weer een correct functionerende schijf terug.
Dit doet een mens goed na zoveel vervelende ervaringen met andere helpdesks, firma's.
Ik zal zeker deze schijf, maar vooral het bedrijf aan iedereen aanprijzen.